Posts

Showing posts from June, 2011

Disaster

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)


i never handled an event and it become soooo disaster that i couldn't express it in words..
huhu
i felt that i have dissappointed the bosses,
i didnt balme my other colleague for the disaster,
but i personally believe that everything is alright,
we learnt the hard way,
it's ok.
but it's a total dissappoinment for me tho,
anyway,
will do better in the future...
=)

expectation

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)


as i expected..
not everyone can accept the fact that i have changed..
oh well..
if they cant,
then i cant force them tho..
yes,
i admit it..
i'm making a mistake here..
but im not making your life difficult am i?
im making my life complicated..
but i got a reason to do that...
a reason that may not affect you in any way..
so, i just keep it to myself..
this entry is an explanation..
to people outside there,
that may not like whatever they are seeing..
-end-

orang misteri

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)
entri ini ditujukan khas untuk orang misteri yg selalu meninggalkan komen di blog aku... aku kira dia tidak mempunyai blog.. mungkin hanya sekadar mengikuti perkembangan di kedua2 blog aku.. siapa kau? dari segi penulisan nmpak macam org sabah.. lelaki...?kebarangkalian tu agak tggi... fad? kau ka? atau siapa lagi ya? minta perkenalkan diri ya... saya tidak menyimpan dendam terhadap sesiapa.

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)

dalam hidup ni kita tak boleh nk kawal semua benda kita tak dapat nk puaskan hati semua pihak kadang2 kelakuan kita orang tak suka kadang2 kata2 kita orang tak berkenan nak buat cemane? dah kita macam tu naluri kita kdg2 salah memang selalunya salah pon tapi ada gak masenye naluri atau kata hati ni betul tapi yg salah tu la yg orang aim dulu.. ye tak? orang lain mungkin tak faham kenapa kita pilih jalan ni.. kenapa pilih jalan tu.. tak mengapa.. sendiri tahu tujuan nya kenapa. sendiri ingat baik atau buruknya jalan tu.. nanti belakang hari.. jangan salahkan org lain plak atas tindakan sendiri..ye tak? aku..tgh menasihati diri sendiri ni.. kalu orang lain nk ambil iktibar, ikut suke korang la kan? yang penting hidup mesti mau ada tujuan.. kalau takde tujuan baik mati jer.. buat semak dunia jer korang tu..haha.. peace y'all..

motivation of life....

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)


i dont have to be visible to make you know that i am exist
i dont have to be nice just to please you
i am what i am
i do what i want
i eat when i feel like to
i sleep when i need it
and i hope, so do you...
listen when people speak to you
listen when people criticize you
its ok..
people want you to improve
its ok
people want to save you
they all have good intention
they all have good things for you inside their minds
dont judge them from the way they judge you..
you can never knew what actually in their deepest mind..
live life as you like...
listen to others..
aware and appreciate others..
that's healthy...