Posts

Showing posts from August, 2013

Indonesia here i come

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)

sooo, this will be my first time to indonesia,
heard so many stories about it, yet to experience it myself..

i know i know.. so lame right? indonesia je pun...
well u guys,  i dont really care, as long as its free i like it all the way,
new experience in new place.
cant wait.
a lot to learn in so little time. but i jia you...i do my very best.
for beloved company.
walao... semangat gila...

Anyway, will be posting pictures once i got back from indo guys.
pray for my safe returns.

will be continuing my raya holidays once i come back . off to kuching for 5 days.
will be meeting lover boy and the family again.. yay...tak sabar jugak untuk itu..

ok. off now. 




Hari Raya kali ini

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)

Tahun ni rasa sedikit berbeza nak raya.
tak tahu la.
nak kata tak semangat.? mungkin...
tapi baju raya dah ada 5 pasang...
tak kurg juga dengan kasut raya. i like it soo much. only bought it last weekend.
tak plan pun
akan tetapi, semangat tu yg kurang nak ada kut..


Tahun ni tahun yang ke 7 raya tanpa abah..
rindu abah setiap kali menjelang raya..
bertambah2 rindu bila ingat yang dia meninggal 2 minggu sebelum puasa...
persiapan nk puasa masa tu semua dia ingatkan..
cuci tingkap semua..sliding door...semua laa..
 Alfatihah untuk beliau...

Tahun ni, rase macam kedekut sikit nak bebeli barang raya untuk adik beradik lain..
beli untuk nia je.. tu pun mak yg suruh...
sampai 4 pasang aku beli..
baju sendiri murah jer...
ala tak kesah pun...

anyway, esok baru nak balik hometown,
bukan tak boleh cuti awal, tapi saje je balik lewat..
sebab minggu ni minggu orientation budak2 foundation,
so tak nak tinggal kan cabbage head sorang2 buat keja..

tapi sitiuasi tak b…