Posts

Showing posts from August, 2009

meletop....

original by cikjijah
lama gila xmarah orang... peh..sekali dah meletop... sampai begegar aku thn marah sendiri... sora pun hampir2 nk ilang menjerit kat ank orang... aku tanya k...cmna aku leh tak marah,..kalau... depa suka2 minum kat dpn org... pastu minum bukan aik halal pun... minum smpai mabok.. siap yg antu tu p bw gal dia masuk toilet skali.. dia bg alasan pmpuan tudh mabok sgt tak bleh nk mndi sendiri... sian gila aku tgk mak td.. dia pun pucat pasai takut.. adik2 yg lain pun melenting sekali.. zaid siap p tampar pmpuan mabok tu.. yg c antu ni diam ja xkata pa... dah dia pun bukan waras tu... azam nk p tumbok ank antu tu.. mak tahan azam.. peh mmg cm drama melayu ar tdi.. bleh plak pmpuan tu (dh tlmpau mabok sgt) xnk balik.. aku rasa dia mmg xmampu berdiri pun..td elok ja bediri.. dah aku sound masuk lak hal mak bapak.. trus ngs xmampu berdiri.. dok ttp muka ngn towel aku sound...aku gtaw bpk aku masuk islam.. yg dpa ikut suka2 mabok2 kat umah ni.. pastu aku tnya ko takde maruah dirika? dia diam..aku tnya…

damn him

original by cikjijah
i really feel angry today... i woke up as usual dis morning... n suddenly the afternoon turn darker n darker for me... as i found out dat those people didnt go home yet... foolish frens of him.. n i loose my cooking appetite juz now..no cooking for today... dis has been the 2 nd nite... does those people really have pride or wat?
dah la minum..xpose...leh lak join mkn sahor... ya Allah ya tuhanku..adakah benar2 kiamatMu sudah dekat? jika benar berilah hidayahMu kepada mereka2 ini... sesungguhNya engkau Maha memberi hidayah...
kesian kat mak.. lelaki tu..org dah ckp byk kali dah...jgn dok bawa anasir2 xsenonoh tu balik.. memang jenis2 ank iblis..xdengar kata.... buat lagi... im so marah ase nk ngs...ase nk ngamok satu rumah...ase nk bunuh org pun ade.. knape xfhm2? kita ckp kat dia bukan tye dia xsedar.. tyme xmabok..waras lagi...buat lagi... xhormat langsung bulan ramadhan.. org buka pose dia pun nk buka... laok tak mau kalah... pdhl pose pun x... cmna nk dgmbrkan rasa ni ah? bercelaru?har…