balasan






original by cikjijah
tragedi 30 syawal ku ...
syawal ku berakhir dengan satu pengalaman yg sakit..
walau pahit, tapi bermakna untuk diriku..

memang semalam aku mahu ke klinik untuk check my ear..
ntah kenapa dok dengar org ckp cm robot..
didnt really know my day wud end up like this..

memang xdisangka..
mak salu pesan...jgn bawa laju2..
kalo xbawa laju kang lmbt plak smpi..
dah la semalam ada kelas kafa lagi..

so nk blk cepat n solat sume...
then gerak lagi..
on the way balik nk solat la kejadian itu berlaku..
aku yg salah..
aku yang langgar mamat tu...
mmg patut dia marah..
tapi dia pun salah..
orang bawa moto lurus2..
p senget pasaipa..
aku langgar la..
dengan kelajuan agak 90km ke 100km..
dush......dua2 terpelanting...
aku luka sket ja...
tapi kaki yg terseliuh..begnkak la jugak.
tp Alhamdulillah xda pa2 yg serius..

yg mengherankan aku smpi la ni...
kenapa aku yg langgar dia tapi dia yg pecut dulu?
hm..bleh je kalo nk claim ngn aku kn?
hish..plek2...= s

takpe yang penting..atleast aku xyah bayar pape kan?
mmg balasan xmau dgr ckp mak la ni..
seyes..
dari semalam aku dok pike..
ape salah aku dah wat?
xkira la yg besar ke kecik ke..
mungkin yg tu la kut..
pasai xmau dgr mak,..
ha bawak la laju lagi..
padan la ngn muka aku...huhu...

sian my scoojay...da x ensem da dia..
sorry scoojay...
tp sbb scoojay la aku selamat..
kalo pakai moto biasa td..
memang da ilang kaki kiri kut..=(
nauzubillahi min zalik.

Comments

Anonymous said…
syafakillah habibati....

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal