sedikit jeles..

original by cikjijah

bukan la niat nk meluah perasaan
tapi
ntah la
bila tengok kawan2 lain dh nikah
abg sendiri pun dh nikah
yg tak de keje pun leh nikah
aku ni yg keje
bile la nk nikah
pyh benar rasanye
kat fb dok post bende2 sal nikah
sume pakat nikah
tau la ujong taun
jgn la dera batin aku
huhuhu
aku pun nk nikah
sape nk nikah ngn aku?
hahhaah
ayat2 desperate yanako...
the other day mr.H msg aku
tanya aku leh tlg die ke tak
aku tya balik
tlg mende?
dia reply..ada cash tak?business tak leh nk rolling
banjir..
aku kate aku pun takde cash
gaji cm ciput
ade ati nk tlg org lain plak
kan?
dh tu
aku tnye bpe nk?
dia kata bape2 je
aku kata balik
takle nk tlg
aku pon tak mkn
haha
kalo aku tlg dia
alamat turun balik la berat 1 kg yg baru bertambah baru2 ni
hahaha
well
sblm ni dh tlg kut
kali ni mintak tlg org lain plak yer
asyik mintak tulun kat aku jer
bile nk maju
tu la tamak ngat smpi buat 2 3 buah kedai
la ni tak dpt nk jaga
sapa susah?
diri sendiri jugakkan?
so..all in all...
kalo tak buat kajian dulu sebelum berniaga
jgn berniaga yer
bukan nk kutuk
masalahnyer kalo dh hadapi situasi cmni
takde backup plan
hehhe
menyesal skang tak guune dh la kan
kang taun depan buat lagi..
pape pun
niat wa baik...hihi..bukan ta nak tulun
tp aku pon xde keje tetap lagi
nk tulun gapo?
kan?
hehe
salaam

Comments

ztie said…
hohoho... kmk mok nikah juak.. pls? jeles2

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal