aku dan kamu


by RihanNa (bukan Nama Sebenar)


kita terkadang punya salah faham...
kita terkadang tak sependapat...
kita terkadang menyakiti hati insan yg kita sayang...
kita terkadang melukai hati insan yang kita cinta...
tapi bagiku yang penting, hati kita masih sama...
mencintai dan menyayangi sesama kita..
itu sudah cukup bagiku..
jangan kau bicara tentang darjat dan harta..
jangan kau beza-bezakan status dan kehidupan...
kita lahir dengan rezeki yang berbeza...
kita dikurnia rezeki yang berbeza...
biar cepat atau lambat...
aku pasti menanti dengan setia..
itu yang kamu harus ingat...senantiasa...
masalah pasti selalu timbul...
salah faham pasti selalu menduga...
namun kita harus tetap berdiri di situ..tidak berganjak..
karna, biar ombak datang cuba menenggelami aku dan rasaku, aku tetap punya rasa yang sama..
terhadapmu..kepadamu..
dan ku harap kamu juga begitu..tetap teguh dengan perasaanmu..
aku tetap di sini..menantimu..senantiasa bersamamu..
walau jarak kita jauh..

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal