hanya Aku



by RihanNa (bukan Nama Sebenar)






kita bukan lagi kita...



itu apa yg aku rasa...



mungkin kesibukan kerja membantutkan rasa kasih yg melimpah di antara kita..



itu tak mengapa..



itu cuma halangan untuk kita..



jangan kau merasa jauh..



kerna itu apa yg aku rasai..



kerna aku takut hilangnya kamu..



kamu yg terakhir untuk ku..



biar kamu lah yg terakhir..



kerana jika bukan kamu,



aku tak mahu siapa2 lagi..



sudah puas untuk aku menerima kehadiran lelaki..



puas..



kamu berbeda..



melayan aku tetap saja baik walau mood ku terkadang terumbang ambing..



selalu sja berlembut walau tika aku hilang waras terhadap cinta kita..



adakalanya ku terasa cinta kita seperti kusam dan tiada cahaya..



tapi apa yg ku tak sedari, itulah dia cahaya kita ..



kesederhanaan dalam bercinta...



kamu yg mengajar aku erti itu...



terima kasih Ady..



kamu, lelaki yang baik..



mencintai aku pada burukku dan kurangku..



terima kasih cinta dariku,






buat kamu yang ku cintai selalu..









Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal