kamu tipu penipu!

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)

tanggal 5 julai jugak, sy terkejut menerima berita kematian suami kepada colleague sy.
dan pada tanggal itu juga, si mamat yg hilang (Adi) menghantar sms, (kindly noted that i am in Brunei at this date) - actually kakak tu la yang promote adi ni kat saya. or promote saya kat adi ni.
kandungannya 'Salam, hari tok kamek operation, sejak perkenalan kamek dengan kitak, hidup kamek sempurna adanya kitak, cuma kamek lalai seketika. Jika Allah ambil  kamek hari tok semoga kita dapat jumpa di syurga Allah SWT dan itu doa kamek terakhir." katanyeee...

ok.

sepulangnya saya dari traveling. saya pun pergi ke konsert Zee Avi..tiba2 saya terima sms dari adik saya,
memberitahu bahawa lelaki tak gune ni dtg rumah saya di bintulu and bagitahu, esok dia akan operation. (celake tak?) dia bgtahu saya 5 july, tp dia bgtahu mak saya 8 july(Ahad). boleh?

nk tipu tu biar cover2 la sikit kan?ni nampak sangat bodohnyeeee...
nasib bek la, mase dia mule2 dtg jumpa saya awal akhir bulan june tu saya takde la cepat nk pecaye dgn lakonan tempang dia tu..

dia ingat saya akn kembali kepada dia? katenye baru 8 bulan saya ditinggalkan terus nk cari laki lain. bukan 1 tahun. sya senyum sinis. sempat lagi. tapi apa boleh buat. masa berjalan. sya dah penat menunggu.

mase sbtu tu dia ckp 8 july dia akn mejalani pembedahan di Singapore kat family saya. so dia mintak maaf bagi sume..dia jugak cite yang saya halau dia balik smpi saya cakap kalau ida tak balik sy takut sy akn jatuh hati lagi kat dia... boleh?..mudahnya saya ni nk belakon bodo mcm tu.... tup2 8hb tu dia dtg balik rumah saya. katanya kehilangan dompet kat situ, so takleh naik flight. mcm la airport tak terima pasport? takkan muat kut passport dlm wallet?boleh?

bai.... nk tipu tu biar bertempat dan kene carenye..ini.. aduimakaiii...
anyway..mase tu mungkin mak saya dh percaye dgn kate2 saye. sbb sy ragu2 jugak kalau mak saye terus percaye dgn alasan yg dia bagi kenapa dia menghilang and everything. whatever it is hati saya dah tetap.
saya tahu shahrulnizam bukanlah yang terbaik. tapi kami adalah yang terbaik untuk saya. itu sudah cukup.

anyway.. ini info utk sape2 yang mungkin pernah terkena atau belum kena.. kalau2 dia ada dtg ke..

nama:sarfiandy (ade yang panggil dia pian or adi)
umur: mungkin 26 tahun:
pekerjaan: katenye kerja dengan petronas tapi saya dh cek..dia tak kerja di sana
latest fon number:+601115851648
appearance: kadang2 pakai kopiah. baju petronas.
kereta: persona silver.

Mun ada sesiapa yang pernah terserempak ngn nya tok jangan la cyk ngn nya
gambar di ambil dari photo album Restaurant Alamak



this is not to aibkan orang tapi selamatkan sesiapa yang bakal tertipu dengan kata-katanya. ok. mintak maaf bagi ahli keluarga yang mengenali.

 chau.. till me next post.

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal