mengimbau kembali...

original by cikjijah

teringat mase dolu2...
peh..masuk je tilawah mesti dapat no nye...
kalo x satu no tiga..
hihi..
best jer..
dah beso ni xde plak nk masok tilawah ke pe,...
nk g tgk pun sekian..ape g nk ikut jadi peserta..
jahil sungguh la ku ini..
papepun..ade gak peluang
pegi tilawah peringkat sekolah2 bintulu baru2 ni..
almaklom sekolah tmpt aku keje anta wakil jugak...
walau pun sekolah cina ok..
taun lepas budak yg aku anta ni wakil jugak...dpt no 3...
tapi kali ni..tak dpt pe..sedeh jugak ase..
wpun bukan aku yg betanding...
well..nk wat cane..salah dia jugak tak hafal surah yg bekenaan..hihi..
xpe...taun dpn tak leh cube dah..memndgkan dia akn upsr..
kene masok acra lain la nmpknya...
ingt nk anta peserta bhgian bercerita pasal kisah2 dlm alquran..
cm besh jer..ntah kalo aku masih di situ lagi kan..?
who knows..

Comments

Cik Lizi said…
yan~
sonok jadi cikgu?
hehe
bagusnya...

cikgu yannnnn~

^_^
Unknown said…
hehe..xla penat cm keje otel dulu...xbalik lewat..hihi...

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal