hari ini hari itu..hari2..

original by Rayyanna
di mana ada duit di situ ada aku.
di mana ada gula di situ juga ada aku.
ke mana manis pergi di situ juga ada aku.
aku tak mahu tinggal dlm kepahitan rasa hidup.
aku enggan mendiami kesuraman hidup yang tak sudah.
aku mahu pergi dari tempat itu.
ya.hari ini juga.
aku tak mahu lagi mencari2 dlm kegelapan mlm.
aku tak mahu lagi membahagi kasih dan sygku.
aku mahu kesemuanya seimbg..
ya.seimbang dgn kehendak alam.
biarlah ia seimbang agar tiada siapa yg luka kelak.
aku juga muskil dgn entry ku hari ini.
aku juga kurg memahami ayat2 yg ada sebelum ini.
jd?aku apa peduli?
mungkin kerana terlalu byk berckp bhsa asing di office..
hmmmm..barangkali..=)
ah..itu tak mengapa..
yg penting hari ini..
ya..hari ini bakal megubah sejarah esok..
yg bakal membawa perubahn dlm hidup kami..
ya..aku.ejan dan rose.
rose..
baru ku knali smlm..
bkl menjadi teman serumah kami..
welcome to the club rose.
=D
aku sudah tak sbr lagi hndk meninggalkan jejak di rumah itu..
aku udah tak sbr lagi lari dr maslh2 itu..
arggghh...geram..
ntah apa yg d geram kn..haha..
lalalalal...terlalu gumbira..

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal