satu kesilapan...

original by cikjijah

satu kesilapan..
adalah satu penyesalan..
terlambat..
terlewat..
tidak ada maknanya lagi..
hati jadi ragu..
pilu..pedih..kesal.
bercampur mejadi satu..
satu kesilapan..
ku pohon maaf untuk itu..
ku akui silap ku dimana..
ku mahu kita kembali seperti waktu sebelum itu..
kenapa kau membisu kini?
kan ku cari kau dimana?
kau tak membalas panggilanku..
kau tak membalas kataku padamu..
kau diam membiarkan aku menunggu..
aku jadi sunyi di duniaku sendiri..
teman2ku jadi ragu..
sahabatku mula bertanya akan diriku..
aku jadi malas..
aku jadi murung..
hanya karna silapku padamu..
andai ini caramu..
ku terima ia seadanya..
ku akan menanti biar ia menyakiti diri..
kerana ku percaya inilah hukuman buat diriku..
kerana keterlanjuran kataku padamu..
sekali lagi buat dirimu..
maafkan diriku...=)
senyuman ini ku hadiahkan buatmu..
agar kau bisa tersenyum lagi..
biarkan aku disini..
menantimu dlm tangisan ini..
asalkan kau bhgia di sana.
bersama temanmu..
yang kau kira penyembuh dukamu..
atas kesilapan ini..
terima kasih untuk hari ini.hari itu.dan hari seterusnya..=)

Comments

Anonymous said…
kalaulah kata 'maaf' boleh merubah segalanya,perlukah ad undang2 di dunia?..
Unknown said…
tq utk peringtn tu...=)

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal