silap aku...

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)



dan kini aku terfikir..

mungkin aku yg tersilap di sini

menginginkan lelaki yg faham segala segi diri ini

sedangkan aku tak fahami isi hati mereka..

mungkin aku yg tersilap..

kerana terlalu mementingkan hubungan ini..

ya...karna aku takut..

takut diriku bersendirian...

aku jadi malas..

bila jejaka yg aku inginkan ada saja kurangnya..

bukan dari segi fizikal..

tapi komitmen..

cuma itu yg ku mahu..

tapi bersediakah mereka..

telah ku tanya dahulu berkenaan dengan itu,,..

awalannya...memang terjawab dgn begitu gah,,

namun pada akhirnya...

sma juga...

mungkin aku yang salah..

menginginkan yg sempurna dari yang tak sempurna..

mungkin aku yang salah..

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal