Selamat ulang tahun kekasihku

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)

Dear budak gemok,

banyak yang kite dah lalui dalam setahun hubungan kita ni.
pahit manis masam masin semua la...
tapi hingga saat ini kite masih di sini,
masih terus berada disisi masing2..
tak kira apa pun cubaan.
kite hadapi bersama..
itu janji kite kan?
susah senang sama2..
 walau pada awal hubunga kite, saya banyak menangis,
namun tawa dan senyuman juga tak pernah hilang dari wajah saya,
begitu juga dengan awak,
saya benci bila mendengar awak menangis di hujung talian,
kerna tangisan awak membuat saya rasa bersalah,
saya garang kan wak?
macam mak tiri tak?hahhaha...
tapi awak tetap tabah melayan karenah saya dan betapa terumbang ambingnya mood saya,,
especially mase datang bulan..kesian awak..
tapi nasib baik kite jauh.
taklah awak kene physical abuse oleh saya..
jauh2 macam ni, boleh la selalu rindu, bile jumpe terubat rindu berbulan2..
bile terpaksa berpisah lagi, saya sedih, tapi saya diamkan aje..
sebab yakin akan jumpe awak lagi di lain masa...
alaaa... bukannye talifon takde..
bbm pon ok wat..?
kan wak? untuk tahun yg pertama ni...
berat banyak turun dan naik..
macam tu jugak cinta kita..
ada pasang surut kan wak?
tapi yang penting saya lebih sayang awak...(yang ni saya mesti menang)
awak boleh menang part gemok..k..
tapi apa2 pun, kita cuba hadapi lagi ribut ke taufan ke yang akan kite tempuhi di tahun2 yang mendatang. ok..

happy 1st anniversary babymok..
selamat ulang tahun yang pertama gemok..semoga dengan bernulanya tahun pertama kite ni, saya harap kite dapat cube lagi, belajar memahami diri . awak belajar faham saya, saya belajar faham awak. kite jangan jadi budak2 yang sikit2 nk clash..benda kecik pun nk dibesar2kan..tak mau tak mau tak mau..k...

kite bukannya makin mude, malah semakin tue. lebih2 lagi awak.hhaha...k lah gemok..
saya cume nk wish awak happy anniversary je pon.macam ta percaye dah setaun..
sebagai hadiah ulang tahun ni, saya post buah dabai untuk awak..ok tak?ok la tuu,.,.
=) dabai tu gemok2 macam awak jugak mok..rindu lah pulak..=(

k la mok, sebelum saye merapu panjang lagi baik saya berhenti sekarang.

sekali lagi selamat ulang tahun yang pertama...semoga hubungan kite kekal dengan izinNya..amin,


Love Hate
Reyyanna


Comments

Adi Herman said…
Yah...bila mok nikah tek?jangan tunggu lama2...
Unknown said…
hahha..tunggu drama telenovela kamek tamat baruk mek dapat kawen bang... =)

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal