aku miliknya



by RihanNa (bukan Nama Sebenar)






baru sebelas hari berlalu sedari aku mengenali dia






tapi dia telah berjaya mencuri hatiku






yg dulu pernah parah di satu masa






di toreh insan yg bernama lelaki






aku jadi putus asa buat sementara






lelah hendak mencari lagi






kataku, biarlah ia datang sendiri






memang benar-benar dia datang sendiri






dikenalkan oleh teman sekerja ku






tak ku sangka dia mahu juga mengenaliku






padahal, aku tidaklah seperti sangkaannya...






yang pasti, kini aku sangat dan amat menyayangi makhluk Tuhan ini..






walau terlambat, ku harap dia dapat menerimaku apa adanya..






bila tibanya waktu kelak, akan ku khabarkan kepada semua..






siapa jejaka itu..waktunya..belum pantas lagi..=)

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal