kawan baru

by RihanNa (bukan Nama Sebenar)


lelaki ini ingin ku introduce kan dengan para pembaca blog murahan ku ini..

agak excited

sebab baru berjumpa nya semalam

sehari seblom puasa

anyway..

he's name will be confidential at the moment..

to whom who may know this guy name

i hope you all would not mention it here..

and that if there are anyone outside there who know la..


lelaki ini..

suaranya di telefon agak kebudak2an..

mengambil berat sisi agama..

mengingatkan aku ttg solat..

tidak berbicara ttg perkara yg tidak sepatutnya..

menghormati penampilan aku apa adanya..

wpun blum lama mengenali diri masing2..

dia ku rasakan mempunyai niat yg baik..

mungkin sekarang aku mhormati dia sbagai kenalan atau teman..

tapi aku benar2 ikhlas dalam bersahabat dengannya...

ku cuma takut, keikhlasannya yg sementara..


kerna bukan sekali ku berjumpa jenis lelaki sepertinya...

aku cuma takut, perasaan ini di permainkan lagi..

mengharapkan yg terbaik juga tidak cukup..

aku cuma berdoa akan mendapatkan lelaki yg bisa menggembirakan aku atau membahagiakan aku dan bisa membawa aku ke arah sinar itu sekali lagi..


itu aja,,,

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal