benar-benar aku terharu



by RihanNa (bukan Nama Sebenar)






satu persatu kau membuat ku terharu..



dan setiap kalinya kau membuat aku tersenyum sendiri...



kau muncul di saat aku hilang kepercayaan terhadap cinta lelaki..



kau hadir di saat aku tidak lagi mendambakan kasih sayang lelaki..



dan pada saat itu,



dalam sepantas waktu saja kau tawan hatiku..



lagi dan lagi..



kau terus menerus saja menawan hati ni..



kan ku kata apa lagi padamu?



ya..



kau benar2 telah membuka kembali hati yg telah ku kunci utk lelaki..



ku doa selepas yg terakhir itu..



agar dikurniakan lelaki yg bisa menerima buruk baiknya aku...



agar dianugerahi lelaki yg memahami agama namun tetap saja membahagiakan aku..



sejujurnya....kamu mmg menepati ciri2 itu..



realiti atau mimpikah ini?



benar2 aku takut kiranya semua ini hanya tipu belaka..



benar2 aku risau ini sekadar mainan tidurku hanya..



ku harap kau adalah dia..



insan yg aku pohon pada Illahi..



insan yg bisa membahagiakan aku..



insan yg mampu membimbing aku...



meraih redha Illahi..

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal