best..


by RihanNa (bukan Nama Sebenar)


suke tgk gmbr org kawen..
tapi mase aku blum tiba lagi...
kita mungkin mampu merancang..
tapi tuhan yg tentukan segalenye nanti...
same de jadi atau tidak..
tapi..kali ini..aku berdoa..
harap, inilah yg terakhir..
benar2 yg terakhir..
jemu..penat..letih..
harapan mungkin tinggi ...
usaha juga tinggi untuk yg kali ini...
semangatku juga tggi utk yg kali ini..
harap2 memang yang ini...=)
aku tak mencari..
dia dtg sendiri..
aku tak menggoda..
hanya sekadar bertanya khabar berita..
tak sgka dia terpaut pula...
gembira..
mmglah hatiku gembira..
tak terkata rasanya..
hanya Tuhan yg lebih mengetahui..
aku suka dia..
aku syg dia..
aku juga cinta dia...
jelas sekali hatiku benar..
dalam diam menyukainya semasa zaman sekolahku..
walau baru sekarang aku bisa mendapatkannya..
namun aku puas dengan kehendak Tuhan..
aku redha ianya berlaku pada masa sekarang..
aku tak mahu menjadi sebahagian dari cinta monyetnya..
biarlah ia menjadi sejarah antara kami..
aku mahu menjadi yg terakhir untuk dirinya..
dan ku harap dia juga begitu...
=)


Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal