february....


original by cikjijah

hampir sebulan dah sejak kejadian itu berlaku..ngam2 sebulan la kut...hm..memandangkan hari ni 1 feb... fikiran xtentu hala la ni...keje..nk rehat..bz..bcinte..kwn2..fb..blog..mcm2 nk dfikirkan... ntah nape rini se lain mcm je..pnt agaknye..smlm balik keje je ku tuka bju sume then fb jap blog jap then siap2 nk tdo..xdiner pun... satu hari aku xmandi smlm..turun keje x balik keje pun x mandi..haha...sejuk beb..plus aku dmm..hihihi...pgg air sket je mgigil dah..xbleh la kan... hihi..bukan alasan ni..seyes .. so aku mengambil inisiatif aku mandi td 30 min...bersihkan diri n sucikan diri..haha.. ntah pape la..smlm pun balik lewat..asal sbtu je balik kol 7..pdhl aku pttnye balik kol 1 angpa taw x... asal sbtu je mlambak la keje aku.. cite sal bulan february ni...aku sdg mnggu si dia mebli hp...hehe..hp 3g..ye la org tu jeles kalo de org 3g ngn aku..dia pun nk jugak..hihi..sggp bkerja keras utk mbeli hp...sian si dia...aku dah gtaw dah kalo xmampu xyah la dulu..byk lagi yg nk kene pkirkan..yela student....mmg byk blnje..mane g nk enjoy ngn kengkawan kan...ase hp 3g ni cm bukanlah kperluan pun kan...hiihi..tp si dia ni degil tahap plg maksimum..nk jugak..xpe la ...bior le ye..plus dia da jnji nk beli lam bulan ni...
aku sbenarnye xpnh jumpe lagi lelaki yg degl cmni..hihi..pnh sekali aku majuk ngn dia..haha..pasai dia lame sgt wat hal dia..aku tggu smppi tetido ni..dah la nk keje kan...tp tup2 kol 2 lebeh tu dia kol jugak..aku tak jwb..aku biar je...byk kali la dia kol..aku cancel kol ..dia kol lagi..dan lagi dan lagi...aku angkat pastu aku cancel plak..haha...jht x...biar die..sape soh...then..last2 agak2 lam kali ke 20 kut dia kol aku angkat gak.yela..smpi bila aku nk bior...kang smpi pg dia wat mkol cmtu..aku plak xtdo..hihi...so aku jwb la..aku tnye nape kol lagi walau dah kene reject kol tu?dia jwb la dia xkan benti kol slagi aku xjwb..hihi...degil atau bersggh2?aku pun xtaw nk menafsirnya bgimana..
degil tp brsggh2..kan?

aku bukannye ape..aku mls nk jwb kol dia pasai nti aku takut aku tengking dia ka pa ke kan?ye la mud bgn tdo aku ni lain sket...dasat..hihi.xcaye tnya ngn jati o kak nana...hihi..hang nur ka..hihi..aku sensitip..tdo aku xleh kene ggu...tp tu la..psal ringtone yg aku assign kat dia tu la kut...
dia suka lagu tu..dia pun assign lagu yg sme kalo aku kol...taw x lagu mahadewi sumpah i love you.....lirik lagu dia tu yg besh...

"sumpah i love u..i need you.i miss u..aku xbisa musnahkan kamu dari otakku..
mataku sudah buta..xdpt mlihat wjh yg rupawan lagi..selain wjhmu..
hatiku sudh mati...xdapat merasa kerinduan yg dlm.selain rindu kpdmu..
sumpah i lef u..i need u.. i miz u..
aku xbisa musnahkan kamu dari otakku.."

dok ulang2 hak tu je la...hihihi...tp seyes beb..aku suka lagu ni...prolly indon la...
hm..kalo angpa pun org kol..dok sebut yg tu..angpa cancel2...xrasa cm rugi ke xnk jwb..?hehe...pike sindili la kan...

xde bnda sgt nk story hari ni..biase2 je...keje aku kat opis xsiap lagi..byk o..ade yg tgendala...hihi..mesti byk keje hari isnin ni kang..aku bleh agak la...mampos...
dats it..



Comments

Unknown said…
mmg degil dan bersungguh2 hahaha...
yan,kalau ko kje smpai kul 7 tu mksdnye ko akn dpt overtime pnye pay kn?
so its not that bad right?
Unknown said…
mmg la nurul...tp keje melambak...bos aku tggu happy je cuti...keje sume bg kat aku mcm la aku dah keje lame...
Unknown said…
apa? hehe...
xpe,ko kje bnyk2 pengalaman pun bnyk...
chaiyok2 yan!!! (^_^)
Unknown said…
pengalam la sgt cik nurul..hihi..xpe2..dugaan...ye x?
Unknown said…
iye betul,dugaan (^_^)

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal