kepercayaan....

original by cikjijah

besar maknanya bila mak mula percaya pada aku....
semalam..dia mbenarkan aku drive prado buat kali pertama tnpa mak duduk di dpn bersama..
instead..aku bw adik2 sengal aku g amik mak sitah...
peh..salu kalo bw mesti ase tension kalo mak ade seblah..
ye la..eh..eh,,hati2..eh eh...tepi sikit...eh eh..xmuat tu..
hm...ponin den...
tapi semalam...hihi..mungkin ini satu permulaan saja..
kerana dia terlalu penat ngn kedai mini kat umah n indon yg mai umah wat renovasi tu..
tu yg dia benarkan aku berbuat sedemikian...
hm...rindu ase kat abah kalo bw prado tu..
abah pun xsmpt nk tgk aku bw...
dulu dia ckp after mtrks amik lesen...
tp bertaun2 tggh...aku xkesah sgt..aku taw abah cane...
aku ingt kalo ade duit sket nk beli kete jugak...xbesh la bw kete org ni..
seyes..xde sape suke..aku prefer kenari..tp abg ckp susah..aku bw kete cm pelumbe f1..
pe kejadahnye die pi hbq lagu tu?tongoi...ihihi..ye ke?
papepon aku mmg nk beli..chaiyok.
one thing...
kemaren aku habaq kat bos aku aku akn berenti by 27..
tp dia kata dia nk aku stay smpi 28..well aku ckp ok jer...
then..dia ckp..if still xde org gnti aku stay je la keje dulu wif the hotel...
ala.....aku dah merungut dlm ati,,,aku mlas ar..hihi..
hm..tgk la cane..xtaw lagi la..

Comments

Unknown said…
so yan,ape ko nk wt lps renti?
Cik Lizi said…
baik jgk die suh stay~
aah~sama ngn nurul soklan ak...
watpe lps ni?
*ak cam tau je jwpn,sj nk tny lg*
mstila lps ni hg jd cam ak+nurul~
kan kan;)
Unknown said…
kahkahkah =D
aku mmg agak begitu =P
Unknown said…
xla..aku nk apply BSN.or kalo xdpt nk jd guru sandaran jer..
Unknown said…
BSN?
guru sandaran tu kje kjap je yan...
Unknown said…
ala..atleast setau orait la tu?
ye la bSN..xtaw ka?bank simpanan nasional la nurul...keje teller pun orait..ku xpilih..
Unknown said…
ok la,bgs3...
kalau aku pun jadi teller pun xpe...
kje bank yg up2 nie pening n ssh wei...
Anonymous said…
gd luck chentaQu....
Unknown said…
nurul:taw xpe...start frm the bottom kate org..baru orait kan..

adengQu:thanks me love.

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal