half day la sangat.....





original by cikjijah


peh...ku harap kan half day..hmpir2 fullday jugak la rini..
balik aroun kol 430 lebeh a td..
peh..sgt letih ow..lame lagi aku tggu makin byk keje nti..
bek balik o...
hahaha...
si dia masih di pahang..mgkin sedang memancing, swimming, bbq,..
aku pun xtahu..its 17:44..
lom ada lagi msg dari si dia...
hihi..penat..penat...
interesting job rini...
bos gue cuti smpi 26..aku lak smpi 25..
anything..aku la yg kene handle..waaaa...tatutnye...
starting to get to know people at my work place..
tgn gue calar mencalar do..
cm kelai ngn kucing..pelik gile..
haha...siap lebam2 lagi...seyes!..
apa nk jadi la,...hahaha...i took some pictures on my work place..
hm...see for ur self wat ive been doing all 4 days ni..

Comments

Cik Lizi said…
yan!akhirny ak bley bg komen!hehe~weh!kuatkan iman mu!jgn tergoda dek godaan yg ad tau!;]
Unknown said…
huhu..aku tak tergoda lizi..tp ada gak budak2 kat sana ckp aku ni tipu xminum...peh...xtahan..muke cm aku pun leh kene syak minum ni..esok kalo bleh nk pakai purdah la..hakhak..bg nmpk baik lagi..man mesti suke..
Cik Lizi said…
haha~adei...dh expose nama man secara berleluasa...huhu...aku n nurul xckp pape ye...huhu...xpe...kuatkan iman hg...ntah pape je bebdk sn...muka sket ny putih suci cam hg...minum???huahua...
Unknown said…
angpa nk taw dak boleh kira ngn jari la yg btdg tu..tu yg mngr aku tu soh buang tdg tyme keje..gile!xkuasa i taw..hihi..da insap la kan...kihkih..kang pe kate org kan..
tu kate org,,nti Tuhan kate pe..ha..masalah..masalah..dosa aku da seluas lautan dah ni..

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal