mahu atau tidak


original by cikjijah


itulah persoalannya disini..
mahu atau tidak?
aku xpasti..musykil..
takut bila kebenaran itu dperkatakan,
psti ada yg terluka..tertanya..mengata..
semua ada..
aku takut..
tak berani lagi mengatur langkah..
langkah yg aku sendiri tak pasti..
teragak2..
aku malu tapi aku mahu..
aku mahu dunia tahu..
tapi mungkin belum lagi waktunya...
mungkin bukan sekarang..
tp jika aku dberi pilihan,
aku bisa saja...
namun itu bukan yg terbaik....bagi KAMI..
ya..KAMI..aku dan dia..
dia yg ku kira insan baru dlm hidupku..
yg mengubah gusarku kepada tawa..
yg menukar tangis sedih ku kepada tangis syukur..
yg bisa membawa senyuman di kala aku bersedih..
ya..dia..harapan ku cuma satu..
agar dia bisa menjadi ADAMku..dan aku HAWA nya..
agar dia bisa menjadi YUSOF dan akulah ZULAIKHAnya..
dan aku mahu dia menjadi Prince Charmingku dan akulah Cinderellanya...
aku harap begitu akhiannya nanti...
happy ending for everyone..

Comments

Cik Lizi said…
ya~happy ending 4 everyone!...sweet la entry ni...byg kan klu die baca...ur 'man' must b smiling all day girl...huhu
Unknown said…
hahah...dia dah baca..awal dr ang lagi..hihi..sure la smiling..kihkih...
Cik Lizi said…
yeke...so suweeeeeeeeeet!bile ny nk xpose ni...nk tgk 'man' tu...hehe
Unknown said…
ala..haha..ade je kat fb aku tu...hihi..nk xpose kne mintak ijin dulu la dari tuan punye badan...kang xpasal2 kecoh...

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal