my first day at work...

original by cikjijah

aaarrrgghjhj..soooooo tired o....
i need to learn dis n dat..
need to do dis n dat..
mati gue o...
hakhak
anyway,,keje xsusah..xplu gune otak pun..juz gune tnga byk la..
today dtg keje pki heels..
esk sumpah xmaw dah..
coz my keje need me to carry things berat2..
so...kene pakai but..
tp tu lam proses..company bayar.
dorg kaye sgt..
hakahk
basically, keje aku jage stor.storkeeper la.
pastikan brg ok..quality n quantity..
yg tu task pertama..
ada lagi...paperwork kene handle gak..
brg masok n brg kuar sume kene catat...
sume kene taw...
hm..yg halal yg haram tak kire...
td pun dah kene angkat kotak2 heniken.tiger.gstout.royal la...mcm2..
carslberg la..baru ari pertama..
taun baru dah nk dekat ni.
lagi mampos keje aku nanti...
hahahaha
aku tekad nk wat je...
ye la dari dok umah xdpt duit kan?
aku ok je wat keje2 berat ni...no hal..
org je xcaye kat aku..pasaipa ntah...
angpa xtaw..aku keja laki sume aku wat..
aku pduli pe..la ni pmpuan leh diri sm tggi ngn laki..
hm..wpun ada gak yg pndg rndh kat aku td..
aku wat bodo je..dorg ckp kesian..
yela pasai aku dok angkat brg ni brg tu..
hahah..ak senyum sengal jer..
haha..kalo fiza bace ni...hihi...
well...so much for today...
sgt penat...nk tdo smpi esk..haha..
tdo awl weh...
sok de byk keje tggu aku..
coz inventory ni ari2 de brg...
hihi..
angpa bygkan la bdn kekiut cm aku ni angkat brg,.
peh...hahha...esk xmaw make up2 la...
buang karan jer..
k la y'all..esok kalo de ksempatan gue story lagi..
tatta..titit...ttutuu...

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal