satu perkara



original by cikjijah

one thing dat i forget to mention is dat..
semalam mase first tyme mnger dia tunjok tmpt masok sume..
dia ckp kat aku..otel ni ada dress code semdiri..
maklom la international kan..4 star lagi..
pastu dia tnya kat aku..
if possible can u not wear the tudung?
coz kita meet people ma...
u keja u buka..abis keja u pakai balik?
i say wat?hm...cannot o...
susah ow...xbleh...
apekejadahnye la dia ckp cmtu kat aku?
aku kuat da azam taun ni nk brubah jd wanita di bwh lindungan kaabah..
dia pi habaq lagu ytu kat aku..
marah kang ustaz man aku..
hihi..kene kuat ni...hii..
lantas dgn megah nye aku berkata..
i still can wear the tdg in many fashion way ma...
peh ada style,,,hakhak..alah..ni malaysia..ape org kire..
td pun ada supplier dtg anta paket angpau n kad raya..
aku nya percuma ka?
dia jwb blk lam bhsa cina...
pastu dok ckp2 byk2 g..
aku phm sikit je then aku tnye balik free ka ni?
ow...haha...lantas dia jwb la lam bhsa malay..
tu pakai tdg..kalo xpakai aku xtaw la nk jwb cane..
kahkah...lucu sggh..
tp kepenatan hari ni xla tahap trok sgt..
cume letih smlm yg x abis lagi..
huhu...well..i think dats all for today...
len kali gue story lagi..
len kali tu cm esk jer..haha..

Comments

Popular posts from this blog

berita gembira untuk aku

satu permulaan

satu hal